Hvis dit SoundTouch-system ikke vil oprette forbindelse til netværket, skal du prøve følgende:
Hvis du konfigurerer dit system for første gang:
Hvis dit SoundTouch-system ikke vil oprette forbindelse til netværket, skal du prøve følgende:
Hvis du konfigurerer dit system for første gang:
Sørg for, at systemet er inden for den trådløse routers rækkevidde
Genstart din computer eller mobile enhed, og genåbn SoundTouch-appen
Nulstil dit SoundTouch-system.
Prøv den alternative konfigurationsmetode.
Hvis dit system tidligere har været knyttet til dit netværk:
Genstart din router ved at frakoble netledningen i 30 sekunder
Nulstil dit Bose-produkt.
Hvis netværksnavnet, adgangskoden eller sikkerhedstypen er blevet ændret for nylig, skal du opdatere netværksindstillingerne i SoundTouch-appen. Se Tilslutning til et Wi-Fi-netværk efter ændring af adgangskode for at få hjælp
Hvis du forsøger at oprette forbindelse til et nyt netværk, skal du se Opret forbindelse til et andet Wi-Fi-netværk
Hvis det er muligt, skal du slutte nogle af dine andre trådløse enheder (dvs. Blu-ray-afspiller eller spilsystem) til netværket via et Ethernet-kabel. Det vil øge det trådløse netværks båndbredde, hvilket kan forbedre ydeevnen af trådløse enheder på netværket
Du kan midlertidigt deaktivere eventuel sikkerheds-/antivirus- eller firewallsoftware, der kører på computeren, for at kontrollere, om softwaren er årsag til problemet. Hvis problemet er relateret til sikkerhedssoftwaren, skal du åbne softwareindstillingerne og sikre, at appen ikke er blokeret. Det kan du typisk gøre ved at lave en "undtagelse" for SoundTouch-appen
Flyt kilder til trådløs interferens, der kan påvirke systemet, f.eks. trådløs internetrouter, trådløs telefon, fjernsyn, mikrobølgeovn, Apple AirPort Express eller lignende apparater
Brug ikke SoundTouch-systemer på samme placering som et Bose AL8-system