Hvis din Bluetooth-enhed ikke vil oprette forbindelse til højttaleren, så prøv følgende for at parre din enhed:
Bluetooth®-enhed kan ikke oprette forbindelse igen til højttaleren
Hvis din enhed kræver en adgangskode, skal du kontrollere, at du har indtastet den rigtige adgangskode. Hvis du ikke har angivet en adgangskode, skal du indtaste 0000 (fire nuller)
Sørg for, at Bluetooth er slået til på din enhed
Prøv at flytte enheden nærmere højttaleren. Bluetooth-rækkevidden er ca. 9 meter. Rækkevidden begrænses, hvis der opstår interferens, f.eks. pga. vægge eller flere Bluetooth-enheder i samme område
Hvis to Bluetooth-enheder allerede er parret til højttaleren, skal du deaktivere Bluetooth på en af enhederne, eller fjerne den fra højttalerens rækkevidde. Højttaleren husker de sidste otte parrede enheder, men kan kun parres med to enheder ad gangen
Gå til Bluetooth-indstillinger på enheden, vælg SoundLink-højttaleren, og vælg at "glemme" eller "fjerne" højtaleren. Hold derefter Bluetooth-knappen nede på højttaleren, indtil Bluetooth -indikatoren begynder at blinke blåt. Prøv at parre enheden til højttaleren igen
Nulstil den enhed, du forsøger at parre. Det kan typisk gøres ved at genstarte den eller tage batteriet og/eller netledningen ud i et minut
Ryd SoundLink-højttalerens hukommelse med parrede enheder ved at holde Bluetooth-knappen nede, indtil du hører en tone og, hvis denne funktion er aktiveret, en stemmemeddelelse. Højttalerens Bluetooth-indikator begynder at blinke blåt. Prøv at parre enheden til højttaleren igen
Nulstil højttaleren ved at tænde den og holde tænd/sluk-knappen nede i 10 sekunder, indtil den slukker
En fabriksnulstilling rydder indstillingerne for parrede mobilenheder og sprog fra højttaleren, så de oprindelige fabriksindstillinger igen er gældende. Når højttaleren er nulstillet, skal du tænde den og prøve at parre enheden igen.
Prøv at parre med en anden enhed. Hvis den anden enhed fungerer, kan der være et problem med den første enhed