Prøv følgende for at løse problemet:
Gælder for:
Sørg for, at din højttaler er tilsluttet en tændt stikkontakt
Sørg for at bruge den Bose-strømforsyning, som fulgte med din højttaler, eller en Bose-tilbehørsoplader
Hvis du bruger en transientbeskytter, så prøv at tilslutte den direkte til en tændt stikkontakt
Besøg http://btu.bose.com/ for at se, om dit produkt har den nyeste firmware
Hvis ovenstående trin ikke lykkes, kan du også prøve midlertidigt at sætte højttaleren i "Leveringstilstand", hvilket vil genstarte den interne processer. For at sætte højttaleren i leveringstilstand, skal du følge disse trin:
Produktet er nu i leveringstilstand. Alt er nu slået "fra", og der er igen strøm eller funktionalitet. For at deaktivere leveringstilstand for produktet og vække det, skal du bare tilslutte det til strøm. Vi anbefaler, at du lade det oplade i mindst 1 time.
Bemærk: Når du sætter systemet i leveringstilstand, genstarter processoren, men ingen indstillinger bliver slettet, som f.eks. sprogvalg eller parrede Bluetooth- enheder.