Der er ingen lyd i mine hovedtelefoner
Gælder for:
- SIE2 sportshovedtelefoner
- AE2 hovedtelefoner
- OE2 hovedtelefoner
- Bose® around-ear hovedtelefoner
- Bose® on-ear hovedtelefoner
- QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling® hovedtelefoner
- QuietComfort® 2 Acoustic Noise Cancelling® hovedtelefoner
- QuietComfort® Acoustic Noise Cancelling® hovedtelefoner
- Bose® in-ear hovedtelefoner
- IE2 hovedtelefoner
- OE hovedtelefoner
- Tjek tilstanden på lydkablet. Hvis stikket eller en del af kablet er beskadiget, kan det være årsag til problemet
- Sørg for, at hovedtelefonerne er tilsluttet korrekt. Hovedtelefonerne er måske tilsluttet forkert, eller forbindelsen kan have løsnet sig. Fjern og genindsæt hovedtelefonstikket
- Sørg for, at lydkilden er tændt, og at der er skruet op for lydstyrken
- Prøv en anden lydenhed. Problemet kan være den lydenhed, som dine hovedtelefoner er tilsluttet